عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

در استانه ساله جدید1390

1389/12/28 12:46
نویسنده : مريم
300 بازدید
اشتراک گذاری

دختره مامان بازم تلاشهای من برای به دست آوردنت بدون نتیجه موند درعین ناباوری دسته رد به سینه مامان وبابا زدن روزی که رفتم برای جلسه وگرفتن نامه شیرخوارگاه خلی راحت بهمون گفتن شما باید حالا حالاها توی نوبت باشین خدایا انگار دنیا روی سرم خراب شده بود وهیچ صدایی برام مفهوم نبود اخه اون روز دایی خسرو زن دائی مریم با ماشینه صفرشون با منو بابا رضا اومده بودن که بیایم به استقبالت ، دایی خسرو هم می خواست یه جوایی با پا قدمه تو استارت ماشینشو شروع کنه منم که از شبه قبلش کلی برات وسایل گذاشته بودم توی ساکت به عشقه خودت ولی هممون یه جورایی یخ کردیم با جواب بهزیستی در کل یه جورایی برام سخت بود واز همه بدتر انتظاری بود که خلافش ثابت شد وهمه رو چشم به راه گذاشت ولی من بازم امیدم به خداست .

  خدایا راضی به آنم که تو را خوشنود کند.

بازم منتظرت میمونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عسل و آریا
28 اسفند 89 13:22
سلام دوست خوبم چند وقت پیش وبلاگتونو خوندم خیلی ناراحت بودم که آدرستون را فراموش کردم تا اینکه الان پیدا کردم.اگه اجازه بدید لینکتون کنم تا راحت مطالبتون را بخونم. دوست عزیزم وقتی یک چیزی سخت بدست بیاد بیشتر قدرشو می دونیم.انشالله عسل خانم هم میان و همه شاد میشیم.براتون دعا می کنم.مواظب خودتون باشید