عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

عید

1390/1/16 15:22
نویسنده : مريم
303 بازدید
اشتراک گذاری

عسله مامان عیدت مبارککککککککککککککک باشه

                                niniweblog.com

فرشته من امسالم بدون تو سره سفره هفتسین با بابا رضا بودیم درسته که فیزیکی حضور نداشتی ولی توی قلب ما بودی وهمش به یادت بودم دختر قشنگم نمیدونم پا به این دنیا گذاشتی یا هنوز پیش خدایی یا توی بهشتی ولی هر جا که هستی برات ارزوی سلامتی میکنم واز خدا میخوام که نگهدارت باشه اخه تو یه هدیه ایی برای من و بابارضات ومیدونم خدا بهتریینو برام میفرسته از طرفی یه حسی دارم که بهم میگه خیلی بهت نزدیک شدم

                              niniweblog.com     

از خدا میخوام که توی این ساله جدید تو رو کناره خودم داشته باشم و برای همیشه ماله من باشی واین مسافرت ایام نوروز هم اخرین مسافرت دونفرمون باشه و توی سفرهای بعدی حتماْ کنارمون باشی

                       niniweblog.com

سفره هفتسین امسالمو با رنگ اتاق خوابه تو ست کردم چون فکر میکرم که این سفره رو توی اتاقه تو میزارم  ولی خوب حتماْ توش یه حکمتی هست .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرشته
16 فروردین 90 17:14
وقتی پست هاتو خوندم دلم یه جوری شد امیدوارم زود زود خدا یه نی نی صالح و سالم بهت بده برای منم دعا کن


مرسی عزیزم انشالله که واقعاً اونی که خدا برام در نظر گرفته نسیبم بشه با دعاهای شما عزیزان
مامانی
18 فروردین 90 22:17
سلام امیدوارم سفره هفت سین بعدیتون سه نفری باشه خدا رو شکر کن به خاطر قلب مهربونی که بهت داده که می خای دل یه فرشته معصوم خدا رو از داشتن مادر پر کنی خوش به حالت......... برای منم دعا کن
مامان عسل و آریا
21 فروردین 90 10:18
سلام دوست خوبم.
من چند وقت پیش گلم نظر دادم ولی نمی دونم درست ارسال نکردم یا کد امنیتی را اشتباه دادم.دوست عزیزم من و شوهرم هنوز عقدیم و مثل شما خیلی دوست داریم خدا بهمون یک عسل بده.امیدوارم عسل شما زود بیاد توی آغوشتون.اگه تمایل دارید با هم تبادل لینک کنیم چون من همیشه مطالب وبلاگتون را می خونم و منتظرم که عسل خانم زودی بیاد پیشتون.شاد و خوشبخت باشید


انشالله که خداونده طعم شیرینه این عسله زندگیتونو هر چه زودتر به کامتون شیرین کنه ومرسی از نظراته امیدوارکنندتون