عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

اولین عید دیدنی

1390/1/21 16:49
نویسنده : مريم
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

بعد از یه مسافرت طولانی خستگی سفر تصمیم گرفتم روز پنجشنبه حسابی استراحت کنم که بتونم به کارای عقب افتادم برسم اخه من که در طول هفته وقت نمی کنم به کارام برسم

niniweblog.com


و باید از روزهای تعطیل استفاده کنم برنامه این هفته من هم که جابجایی لباسها ووسایلی بود که با خودم برده بودم شمال وایییییییییییییی چقدر زیادن

niniweblog.com

خلاصه با خیال راحت تا ساعت 12 خوابیدم

niniweblog.com

اخه بابا رضا بر خلاف هر پنجشنبه که خونه هست وکمک حاله منه این هفته اونم کار داشت ونبود  وقتی از خواب بیدار شدم و به بابا رضا زنگ زدم که اعلام بیداری کنم گفت برای شام

niniweblog.com

مامان زهرا وعمه لیلا وعمه فرح وعمه سهیلاو عمه مهسا به همراه دختر عمه ها وشوهر عمه هات میخوان بیان خونه ما نمیدونستم باید از کجا شروع کنم با این همه کار عقب افتاده ایی که داشتم به هر حال با کمک مامانی مهین همه کارارو تا قبل از اومندن مهمونا انجام دادم.

niniweblog.com

niniweblog.com

وقتی که اومدن همشون رفتن توی اتاقه تو وهمه وسایلتو دیدن وکلی وذوق کردن وآرزوی اومدنت تو رو میکردن ودعا میکردن که هر چه زودتر بیای و همه اون تزئینات واتاقوو...همه رو بهم بزنی واین تنها زمانی بود که من هم دوست دارم اون روزها رو ببینم .

niniweblog.com

دختر عمه کوچیکه غزلی هم برات یه خرس صورتی خوشکل اورده بود خیلی ناز بود و همرنگ وسایله اتاقت بود

niniweblog.com

niniweblog.com

طنازی هم یه عروسک خوشکل و ناز

niniweblog.com

niniweblog.com

همه منتظره تو هستن زوده زود باید بیای

بازم مواظبه خودت باشیا مامانی من که نمیدونم الان در چه حالی ولی دوست دارم زوده زود توی بغلم بگیرمت و با نفسهای تو منم نفس بکشم وبا ارامشت ارامش بگیرم  و از خدا می خوام که حالا من در کنارت نیستم کسی باشه که بتونه مرحمی برای اون دله کوچیکت باشه با دردات درد بکشه و با اشکت اشک بریزه درست مثله این شکلکی که اینجاست

niniweblog.com  

         

 

niniweblog.com

                                                                       niniweblog.com

 

        

niniweblog.com                                                                               

niniweblog.com                                                

niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی بنی جون
21 فروردین 90 12:48
سلام
وایییییییییییییییییییییییی عکس ها خیلی قشنگ بودن بسیار زیبا قربونش که اینقد مامان و بابایی خوش سلیقه ایی داره امیدوارم هر بیشتر با این هدیه از خدا زندگیتون شیریت تر از این بشه و همیشه شاد باشید.به وبلاگ بنی هم سر بزنید خوشحال میشیم نظر شما رو بدونیم هر چند تزیین اتاق بنی به نی نی شما نمی رسه


سلام و مرسی عزیزم از اینکه شما هم من رو در این راه یاری میکنید ودر مورده وب لاگ دختره من نظرات قشنگتونو میدید اتاق بنی شما هم خیلی قشنگه و با عشقه خیلی هم خوش رنگ بودن عالییییییییی