عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

گواهینامه

1390/1/22 13:36
نویسنده : مريم
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملیییییییییییییییییییی امروز مامانی یه کم خوشحاله اخه امروز با کلی کلنجار رفتن با بابا رضا رفتم برای امتحان شهری رانندگی.

                              niniweblog.com

آخه میدونی چون یه کم به خاطر مسائلی که قبل از سال پیش اومد اوضاعه روحیم به هم ریخته بود وبی خیاله گواهینامه شدم ولی بعدش با خودم فکر کردم .

 
 niniweblog.com

 که اگه تو بیای بتونم بدون مشکل همه جا ببرمت عزیزم، ببرمت پارک و یا هر جا که دوست داشته باشی.


niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

  در نتیجه رفتم امتحان دادم وخوشبختانه با همون بار اول هم قبول شدم

 
niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

  هورا هورا هورا

 اخه مامانیت خیلی خیلی باهوشه ها

  واینو میدونم که تو هم حتماً مثله خودمی دخملم

 
niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)