عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

دل تنگی

1390/1/24 15:35
نویسنده : مريم
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشگم

گل نشکفته مامانی

توی این عکس این گل خودتی که یه غنچه نشکفته ایی

تصاویرشباهنگ Shabahang

 


 

 

عزیزه دلم

نازه خوشگلم

   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

خیلی خیلی دلم برات تنگه

     بهاربيست                   www.bahar22.com

 هر روز برای اومدنت دارم لحظه شماری میکنم واز خدا میخوام که زودتر این

  تصاویرشباهنگ Shabahang



هدیه قشنگشو برام بفرسته و دله همه اونایی رو براش داره میزنه رو اروم کنه مخصوصا من و بابا رضا که خیلی داریم لحظه شماری میکنیم .

 

 

niniweblog.com

وای چقدر عکسهای قشنگ دخترونه برات پیدا کردم ..... جانم حالشو ببر

                    

                         

                               

                      

                             

 


















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)