عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

بدون عنوان

1390/2/10 15:56
نویسنده : مريم
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عروسکم نازنینمniniweblog.com

niniweblog.com

نمیدونم بایداز کجای دلم برات بنویسم اولی واقعیت اینه که هر چی زمان میگذره من به بزرگی و عظمت و جلال خدا بیشتر  فکر میکنم.

niniweblog.com

سفره دوروزه ما به مشهد خیلی خیلی خیلی برام خوب بود وخیلی هم به من وبابا رضا خوش گذشت، دخمله مامان امام رضا حسابی شفاعته منو پیش خدا کرد ودلم و شاد کرد قوربونش برم.

niniweblog.com

کی باورش میشد که درست بعد از یک روز از اومدنمون از مشهد به من از بهزیستی زنگ بزنن و این نوید خوشبختی روبه من بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا شکرت شکرت برای همه مهربونیات همه لطفی که به من داری وووووو..............

niniweblog.com

من اونجا همه چیزو به خدا سپردم فقط خودش، و امام رضارم واسطه کردم قوربونشششششش برم که صدای منو شنید. 

niniweblog.com

قراره فردایعنی ١١/٢/٩٠ برم برای نامه شیرخوارگاه خدایا مثله خواب میمونه باورم نمیشه نکنه واقعا خواب باشه. 

اونقدر خوشحالم که نمیدونم چی بنویسم از کجا بنویسم قوربون اون تنهائیت برم من عزیزم  

              niniweblog.com

 شمارش معکوس داره شروع میشه نمیدونم امشب چه جوری میخواد تموم بشه یا اصلا تموم میشه؟؟؟؟؟niniweblog.com

میدونم تو هم مثله من بیتابی قشنگم.        

niniweblog.com

                                                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی جون
11 اردیبهشت 90 13:07
سلام.کجایییییییی؟؟زود بگو چی شد نکنه عسل نازتو بگیری و ما رو یادت بره


مرسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییی عزیزم نه بابا میام
دنيا
12 اردیبهشت 90 12:44
سالم عزيزمممممممم زودي بيا منتظريم ميخوايم جشن بگيريم واييييييييييييييي واقعا خيلي خوشحالم كه دخملت خوشكله ونازهه
مامان عسل
19 اردیبهشت 90 17:10
مبارکه عسلو آوردین؟ چند وقتشه؟ 1000 تا ببوسینش