عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

اولین ملاقات

1390/2/12 0:24
نویسنده : مريم
278 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا باورم نمیشه خدایاااااااااااااااااااااااااااا شکرت

باورم نمیشه که بالاخره اون روزی که من ماه ها منتظرش بودم رسید از صبح که از خونه اومدم بیرون تا زمانی که با چشمای خودم ببینمت و بغلت کنم هنوز باورم نمیشد که واقعا اون روزی که اینه همه منتظرش بودورسیده خدایا نمیتونم حسی رو که وقتی دیدمش رو  توصیف کنم چه حسه غریبی بود نمیتونستم جلوی ا شکامو بگیرم نازنین انگار خدا تو رو برای من وبابا رضات سر فرصت و با حوصله نقاشی کرده بود خیلی خیلی با هوشششش و خنده رو بود هنوز وقتی یاده خندهات میوفتم دلم برای صورت کوچولوت تنگ میشه عزیز مامان امشب اخرین شبی که من بدون تو وتو بدون من میخوابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان جون
12 اردیبهشت 90 0:58
سلام مریم عزیزم از ته دلم بهت تبریک میگم امیدوارم در کنار هم خوش وخرم زندگی کنید
مامان مانی جون
12 اردیبهشت 90 11:58
سلام.وای نمیدونی که چقدر برات خوشحالم دیشب منتظر بودم اما مثه اینکه دیر آپ کردی امروز که پستت رو دیدم مثه خودت هیجان زده شدم.خدا کنه عسل نازت زود تر بیاد خونه و عکساشو واسمون بذاری
ویونا
13 اردیبهشت 90 10:24
واییییییییییییییییی بهار جوننننننننننن خیلی مبارکهههههههههههههههه خیلی خوشحالم که خدا عسل نازت رو همونطوری که میخواستی بهت هدیه داد. خدا رو هزار مرتبه شکر. مطمئنم که عسل ناز و شما خوشبخت ترین خانواده روی کره زمین میشید.
نوشین
13 اردیبهشت 90 15:10
سلام عزیزم خیلی خیلی برات خوشحالم . نمیدونم چی بگم هیچ کلمه ای نمیتونه احساس واقعی ام رو نشون بده. هزاربار عسل نازت رو میبوسم .
رزی
14 اردیبهشت 90 18:18
کجایییییییییییییییییییییییییییییی بهاری بیا یه خبری بده بابا مردیم ! )))))))))))
لیلا مامان علی
18 اردیبهشت 90 9:02
سلام بهار جان قدم نورسیده مبارک نمی خوای بیای کلوپ یه سر بزنی و ما رو هم شاد کنی یا اینکه عکس کوچولوتو اینجا بزاری تا ما هم ببینیمش دلمون برات و برای نی نی گلت تنگ شده از طرف من ببوسش روزها وسالهای خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم.
مامان مانی جون
21 اردیبهشت 90 12:14
سلامممممممممم کجاییییییییی حدس میزنم الان عسل نازت کنارته که به ما خبر نمیدی حسابی سرت شلوغه خدا کنه که درست حدس زده باشم تو عسل نازتو داشته باشی یه دنیا می ارزه
milad
28 اردیبهشت 90 13:02
سلام... من به تازگی یه کتابچه مخصوص موبایل برای کسانی که مادر شدن یا میخوان مادر بشن طراحی کردم که میتونید از وبلاگم دانلود کنید و در گوشی موبایلتان نصب کنید و مطالعه کنید.(فکر کنم به درد شما بخورد) توضیحات بیشتر رو توی وبلاگم دادم. لطفا پس از دریافت به دوستان دیگر خود نیز این نرم افزار را معرفی کنید. مرسی
سارا
30 اردیبهشت 90 18:41