عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

بدون عنوان

1390/3/19 1:11
نویسنده : مريم
234 بازدید
اشتراک گذاری

دختره قشنگه مامانی اخره هفته گذشته من وتو وبابا رضای مهربون به همراه مامانی مهین وبابا یی رفتیم شمال واولین مسافرته شما همه به شمال ختم شد .

niniweblog.com

جایی که بابا رضات عاشقشه البته یه جورایی اولین ورودت به خانواده هم بود همه اونایی که دوست داشتن ببیننت و منتظر تو بودن که به خونه هاشون بری و ما استارتشو زدیم  و تقریبا خونه همه رفتیم (خاله فاطی،دایی اسی مامانبزرگ،دایی مهرداد و عمو اکبر) و خلاصه اینکه همه عروسکه ما رو دیدن این فرشته وصف نشدنی که فقط خدا میدونه که چقدر برای من مثله یک فرشته واقعی میمونه. برگردیم به مسافرتمون خیلی خیلی به ما خوش گذشت هوای خوب فضای خوب و همه چیزای خوب وقشنگ خدا کنار همه گذاشته شده بودن وحضور تو در کنار ما این قشنگی رو صد چندان می کرد.

niniweblog.com

اولین مسافرت شمال حیاط مادربزرگ کنار درخت اناراولین مسافرت شمال14-3-1390

niniweblog.com

نگاهه تو قوربون عروسکه مامان

niniweblog.com

اینجا توی بازاره سیاهکله مامانی داری با دقت به همه چیز نگاه میکنی

تو بقله باباش

niniweblog.com

قوربونه اون نگاه های قشنگت برم من

جیگره مامانش

niniweblog.com

جیگرتو برم که همه چیزو با تعجب نگاه میکنی عروسکککککککککککککککککککککک

دختره قشنگه مامانی

niniweblog.com

جونمییییییییییییییییییییییییییییییییی

نازشوبرممممم

niniweblog.com

خلاصه بعد از کلی عشق و حال و صفا با عروسکم و بابا رضا صبح روز دوشنبه 16-3-1390برگشتیم

 niniweblog.com

                       عسلم همیشه به سفر همراه با درج خاطرات زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

م
28 خرداد 90 23:21
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس