عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

انتظار توي يك روزه برفي

1389/11/2 12:42
نویسنده : مريم
361 بازدید
اشتراک گذاری

عسل نازم امروز همه جا با برف پر شده و يه شكل قشنگي به دورو ورمون داده.

توي اين هوا ي قشنگ خيلي جاي تو كناره من وباباي مهربون خاليه عزيزم ديشب وقتي داشت برف شروع به باريدن ميكرد من و بابايي مرتب يادت ميكرديم وتوي خيالمون داشتيم از برنامه هامون بعد از اومدنت حرف ميزدم.

 

دوست داشتم توي اين هوا بودي از ديدن اين همه لطفه خدا بي نسيب نميموندي وشب قشنگه من وباباييتو قشنگتر ميكردي ولي مطمئنم اگه امسال توي اين فصل كنار ما نيستي  به لطفه خدا حتماً ساله ديگه كنار مايي وتوي همين برفا در حاله بازي هستي

 

الهيييييييييييي قربونت برم عزيزم كه اينقدر دارم حست ميكنم نازنين مامان.

خدايا الان كجاست؟ خوابيده؟ يا بيداره و منتظره يكي كه بياد ازش دلجويي كنه؟ كسي حواسش به بچه من هست يعني؟ هرچند وقتي خدا رو داشته باشي همه كسو داري عزيزم يه كم ديگه تحمل كن تا من براي هميشه بعد از خدا مواظبت باشم عزيزم سرما نخوري قشنگم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا مامان علی
27 دی 89 10:36
سلام مامان عسل ناز
خیلی خوشحال شدم که از حالا برای دختر گلت وبلاگ ساختی
سعی کن وقتی اومد هم براش وقت بزاری و وبلاگشو بروز کنی و هر اتفاقی میفته و هر کاری می کنه براش بنویسی.
موفق باشی عزیزم

سلام عزيزم
الهي قربونه اونه پسر نازنينت من برم جيگرشوشوشوششوش
عزيزم خيلي ممنونم از اينكه بهم دلگرمي ميدي اگه خدا بخواد ميخوام تا اونجايي كه جا داره براش لحظه به لحظه زندگيشو ثبت كنم ولي توي ايجاد وبلاگ يكم مشكل دارم مثلاً‌نميتونم عكس بزارم هر كاري ميكنم نميشه ميخوام عكساي اتاقشو بزارم ولي نميشه اگه وقتشو داري يه كم منو راه نمايي كن عزيزم بوسسسسسسسس