عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

عکسای 5 ماهگی عسلی

1390/4/21 17:39
نویسنده : مريم
327 بازدید
اشتراک گذاری

دختره قشگم توی این روزی که این عکسای قشنگو ازت گرفتم روزی بود که وارد پنجمین ماه از شکوفتنت شده بودی دختره مهربونه مامانی اونقدر خانمی که من و بابا رضات باهات هر کاری کردیم باز به مامی خندیدی اخه من در طول روز فرصت نکردم ازت عکس بگیریم وقتی که شب لالا کردی اومدم یه عکس ازت بندازم که از خواب بلندشدی و از اونجایی بچه خوش رویی هستی صدات درنیومد ومن بابا نامردی نکردیم وکلی ازت عکس انداختیم تازه ساعتم ٢بعد از نیم شب بود جیگرتووووووووووووووووو برم خانمیه مامان

niniweblog.com

الهی بمیرم بچمو از خواب بیدارش کردیم

قوبونششششششششش

niniweblog.com

کلاهشو برم

کلاهشو

 niniweblog.com

قوربونتتتتتتتتتتتتت مامانی

جون

niniweblog.com

 چشماتو قوربونننننننن عسله مامان انگار که نه انگار ساعت چنده؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

چشمارو

niniweblog.com

وای چقدر لباس عروس به دخملمون میاد

عروس

niniweblog.com

 

الهیییییی بگردم اگه بیدار نمیشدی اینقدر اذیتت نمیکردیم مامانی (اولش خواب بودی ناناز)

الهیییییی

niniweblog.com

مامانی اینم عسله مامان در حین دیدن کارتون

فیلم

niniweblog.com

مامان اینجا من و بابا هر کاری کردیم نخوابیدی در نتیجه مامان مدله قنداقی بستت البته برای چند ثانیه دوام نیوورد اخه اونقدر ورجه ورجه میکنی که تحمل نداری دست پاهات بسته باشه

قنداقی

niniweblog.com

اینجام باز دستاتو بستم ولی بازم داری شطونی میکنی

 قنداق

 niniweblog.com

از خدا میخوام که همیشه سلامت باشی و همینجور پر تحرک و نازنین، عسل ناز قشنگم اینو بدون مامان وبابا خیلی دوست دارن به اندازه همه دنیا خیلی خیلی برامون عزیزییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سویل
21 تیر 90 17:26
خانمی سلام با اجازه لینکتون کردم اگه شما هم مایل باشیدوبلاگ ما رو لینک کنید ممنون می شم دخمل خیلی نازی داری خدا حفظش کنه
زهرا
25 تیر 90 10:41
واييييييييييييي ميخوام درسته قورتش بدم واسه وان يكاد زياد بخون اين وروجك خاله
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:28
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
مامان پریا
3 مرداد 90 13:02
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مامان مانی جون
9 مرداد 90 21:04
وای که چه خانمی شده تاریخ دقیق تولدشو برام بذار لطفا
نور
12 مرداد 90 16:57
قربون این فرشته کوچولوت بشم من! کلی از شوق دیدنش گریه شادی کردم! این عسلناز شما که کپ دخملی ماست می بوسمش این باربی خانوم کوچولو رو!
مروارید
13 مرداد 90 15:07
سلام مامانه عسل ناز. دخترت گلتو بچلونش حسابی خیلی نازو خواستنیه. ما هم میخوام یه فرشته از اسمون هدیه بگیریم. شنیدیم باید زمینی ملکی به نام بچه بشه.ایا درسته این حرف؟ شما هم چیزی به نام عسلت کردی؟ میشه مراحل کارو برام توضیح بدی؟
زهرا
15 مرداد 90 12:35
سلام پس چرااااااااااااااااا آپ نميكني ما عكسسسسسسسسسسسس ميخوايممممممممممممممممم
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
11 خرداد 91 17:29
آمین