عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

شروع ششومین ماه از زندگی فرشته کوچولوی مامانی

1390/5/23 23:40
نویسنده : مريم
382 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان دختره کوچولوی من با اینکه پا به ششومین ماه از زندگیت گذاشتی بازم مثله عروسکای باربی میمونی و بازم کوچولویی البته هیچ کدوم از کارای عسلم به سنش نمیخوره الهیییییییییییییی فداش بشم من که چهاردست و پا عقب عقب میره ،جیغای بنفش میکششششششششششش اوه اوه گوشم میلزره و مرتب ققققق و خخخخخ میکنه خدایا هر چه بیشتر جلو میرم یه چیزی که از عشق بالاتره و نمی تونم واژه مناسبی براش پیدا کنم توی وجودم بیشتر رخنه میکنه و این وابستگی و دلبستگی رو بیشتر میکنه

 

جانم

 قوربون تاپ بازی کردنت

 شیطون

قدشو قوربون

تازه یادگرفته بشینه ، دخملم بابایی روزی هزار بار وقتی سره کارشه این عکسو میبوسه همش به من میگه خوش به حالت که زمان بیشتری پیشه علسی هستی .تازه دختره مامان توی این عکس یعنی ١٢/٥/٩٠ درست سومین ماهی که پیش ماست و جالبتر اینکه اولین قدمشو برداشت و چهار دست و پا راه رفت خدایا چقدر این زمان برای من دور از انتظار بود کی فکر شو میکرد عسله من توی سوین ماه ورودش به زندگیه ما بتونه اولین قدمشو برداره الهی الهی این قدمای قشنگت گامی باشه برای بهتر وبهتر شدنه زندگیت

جیگررررررررررر

به این کار میکن پا تو کفش بزرگترا کردن ای بلااااااااا

 

وروجک

قوربون اون شیطنتتتتتتتتتتتتتتتت عزیز مامان  اینقدر تکون خوردی که همه عکسا رو تار کردی ولی حتی اگه تار تار باشه بازم برای من قشنگه و واضحه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رزی
25 مرداد 90 21:48
مرسی عزیزمممممممممممممممم انشالله هر چه زودتر خبرشوبه من بدی به همراه عکس فرشتت
dost
2 شهریور 90 18:53
axe to holash banamake kosholoye khoshgel khosh be hale asal joOn ke maman babaye mehraboni mese shoma dare
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
11 خرداد 91 17:15
هزار ماشاا... واقعا با مزه وخواستنیه ایشاا..منم بزرگ شدن دخملمو همینجوری ببینم و کیف کنم....... به ماهم سر بزنید اگه خواستیدتبادل لینک کنیم درخدمتیم ناز گلتو ببوس