عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

ماه هفتم از شکوفتن فرشته کوچولوی مامان و بابا

1390/7/4 1:59
نویسنده : مريم
356 بازدید
اشتراک گذاری

دختره قشنگه مامانی اخره هفته گذشته٩٠.٥.٢٨ من وتو وبابا رضای مهربون به همراه مامانی مهین وبابا یی رفتیم شمال واولین مسافرته شما همه به شمال ختم شد جایی که بابا رضات عاشقشه البته یه جورایی اولین ورودت به خانواده هم بود همه اونایی که دوست داشتن ببیننت و منتظر تو بودن که به خونه هاشون بری و ما استارتشو زدیم  و تقریبا خونه همه رفتیم (خاله فاطی،دایی اسی مامانبزرگ،دایی مهرداد و عمو اکبر) و خلاصه اینکه همه عروسکه ما رو دیدن این فرشته وصف نشدنی که فقط خد میدونه که چقدر برای من مثله بک فرشته واقعی میمونه. برگردیم به مسافرتمون خیلی خیلی به ما  خوش گذشت هوای خوب فضای خوب و همه چیزای خوب وقشنگ خدا کنار همه گذاشته شده بودن وحضور تو در کنار ما این قشنگی رو صد چندان می کرد.

 


 

دختر قشنگم وارد هفتمین ماه از زندگیش شده و من خیلی خیلی خوشحالم از اینکه دخترم داره روز به روز برای خودش خانومی میشه هر روز از روز قبل قشنگتر، فعالتر،شیطونتر،کنجکاوتر، و..................... هزار تا چیز دیگه که شاید برای من و بابا زیبایی داشته باشه . دختر قشنگم از شانس تو تولد هفتمین ماه زندگیتم توی مسافرت شما بودیم  و کلی برای ما خاطره شد .

اولا همش تو ماشین خواب بودی تا ماشین شروع به حرکت میکرد عسله مامان میخوابید .دوماً به بابایی ثابت شد که چقدر بچه داری سخته چون شب تا صبح با هم بودیم و مثل همیشه نیمه وقت نبود که همه شیطنت های تو رو ببینه هم بابا هم دایی کامی که حسابی انجام وظیفه کرد(هههههههه)

                       عکس خوابیده توی ماشین

ماشین

توی این سفر دخترم خیلی چیزارو تجربه کرد و برای اولین بار میدید قشنگترینش دیدن اولین بارون زندگیش بود .

بارون

 

یکی دیگه از قشنگیای که تجربه کردی عزیزم

دریا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)