عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

نه ماهگیه خانم خوشکله

1390/12/15 13:28
نویسنده : مريم
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان توی نه ماهگیش خدا یه دوست جدید و خوشگل و نازو جیجرررررر بهش داد که و پسر دایی نازنینش (کیان) به جمع ما پیوست یه داداش خوشگل وسفید و توپوللللللللللللللل وای خدا چقدر شیرینه فکر میکردیم که عسلی به نوزاد جدید حسادت کنه ولی اصلا اینطور نبود و مثل ادم بزرگا حضورشو پذیرفت و خیلی خیلی دوسشششش داره.

 

animated gifs of babies- baby climbs on stair

niniweblog.com

 

 توی این عکس میخواستیم بریم یه سر به کیان بزنیم منم از فرصت استفاده کردم چون مامانی به سوم هر ماه آلرژی داره توی هر شرایطی باید از اون روزه قشنگ یه تصویر قشنگ از جیگرش داشته باشه.

قند عسل

niniweblog.com

 

خونه مامان جون قبل از رفتن خدا جون لباشوووووچیکار کرده

لباشو

 

niniweblog.com

 

اوهههه اوه خبیس شده

فنچ

تازه دخملی توی 9 ماهگی اولین دندونشو درآودرچند روز بود مرتب یه کوچولو تب میکرد و خوب میشد بعد از گذشت چند روز صبح که از خواب بلند شدم دیدم یه الماس سفید کوچولو از لثه خوشگلش زده بیرون انگار دنیارو به من داده بودن به همه اس دادم و خوشحالشون کردم .

 

niniweblog.com

 

اینم عکس روز دندونی

دندون

 

niniweblog.com

 

دندونی

 

niniweblog.com

 

متاسفانه دندونک عسلی مصادف شد با محرم و صفر و نتونسیتیم یه مهمونی توپ بگیریم ولی یه جشن خودمونی با حضور عمه ها ومامان زهرا ودوتا زن داییا و مامان جون برگذار شد دخترم سر سفره دندونکش که باید از بین وسایل چیده شده یکی رو برداره سرنگ برداشت اخه میگن هر چی برداره در اینده اون وسیله میشه ابزار شغلش البته یه جنبه فان داره به نظرم ، ولی جالبه دختره من که دکتر میشه هههههههه خداییییییییییییییییییی من .

 

niniweblog.com

 

عسلی عاشق تاب بازیههههههه

تاب

niniweblog.com

دخترم از کلاه بدشششششش میاد شدید

کلاه 

 

niniweblog.com

 

همیشه به فکرتمممممممممممممممممممم قشنگترین هدیه من و بابا رضات از خداوند

bab49.gif

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)