عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

تولد مامان

1389/11/2 12:56
نویسنده : مريم
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ ماماني

29 تولدم بود عزيزم خيلي خوشحال بودم ميدوني چرا؟؟؟

آخه همه برام دعا ميكردن انشاالله ساله ديگه با عسل نازت تولد بگيري ماماني جات خيلي خيلي خيلي خالي بود
واي خدا جون اگه اون روز برسه دختر خوشگلممممممممممممم.

بازم باباي مهربون طبق معموله هميشه منو سورپيراز كرد، قوربونش برم اگه بدوني چقدر مهربونه چقدر ماهه خوش به حالت كه باباي به اين مهربوني داري. خدا ميدونه براي تو ميخواد چيكار كنه واييييييييييييييييييييي جونمييييييييييييييييييييييييييي بابا باباباباباباباباباباباباباباباباباباي مهربون.

عسل ناز مامان اگه بدوني چقدر بابا رضات مهربونه باورت  نميشه هميشه آدمو سورپيرايز ميكنه وبهترين هديه رو برات ميخره.

ساله ديگه تو هم با من توي خريد هديه براي بابا رضا سهيمي من تو براي بابا يه تولدي بگيريم همه كيف كنن چه روزي بشه اون روز ۲۸/۹/۱۳۹۰بي صبرانه منتظر اون روز مي مونم. دختر قشنگ مامان














پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفا مامان هما
2 بهمن 89 13:57
سلام خانومی.تولدت مبارک.بهت تبریک میگم به خاطر تولدت و به خاطر دل بزرگی که داری.این موهبتی است که خدا به هر کسی نمیده که یه کودک بیگناه رو از عشقت لبریز کنی.ایشالا هر چه زودتر به آرزوت برسی...
من با اجازت لینکتکردم تا هر روز شاهد این عشق با شکوه باشم...

سلام عزيزم وممنون از تبريكه تولدم
وممنون از دلگرميت اميدوارم خدا دخترتو برات هميشه صحيح وسالم نگه داره از طرف من ببوسش در مورد وبلاگمم خواهش ميكنم