عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

خواب

1389/11/11 9:06
نویسنده : مريم
316 بازدید
اشتراک گذاری
امروز يه بارونه قشنگي ميباره كه آدم لذت ميبره جات خيلي توي اين هوا خاليه يا شايد من خيلي به وجودت نياز دارم نميدونم.
ديروز زن دائي مريمت بهم زنگ زد ويه خوابه قشنگي از تو ديده بود خيلي خيلي قشنگ واي خدا جون يه صورت خوشكل وچشماي خوشكلتركلي با خوابش حال كردم، يك ساعت بعدش دائي مصطفي  زنگ زد گفت آجي يه خوابي ديدم اگه بدونيييييييييييييي خلاصه بعد از كلي كه دلمو اب انداخت برام تعريف كرد اونم تو رو مثله يه فرشته كوچولو ديده بود، وقتي اونم خوابشو برام تعريف كرد با خودم گفتم شايد واقعاً داره روزه موعود مياد خيلي خوشحال بودم تازه لحضه ايي كه براي بابا رضا هم تعريف كردم اونم با يه لبخنده رضايت داشت به حرفام گوش ميكرد وكلي ذوق كرده بود اي جونمممممممممممم.
تازه ديروز يه فكري زد به سرم كه وقتي اومدي حتماً از دستاي كوچولوت واون پاهاي فنچوليت قالب بگيرم وازش يه اثر برات درست كنم(مجسمه)كه وقتي بزرگتر شدي واونو ديدي كلي از تغييرسايزت حال كني بابا  بيا ديگه مامانيييييييي دلم خيلي خيلي بيتابته .....
 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)