عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

سور پرایز

1390/2/3 15:36
نویسنده : مريم
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره اسمونیه من

niniweblog.com

یادته روزی که رفتم برای امتحان گواهینامه، بابا رضات همش میگفت اگه با یک بار امتحان قبول بشی یه هدیه پیشه من داری.

niniweblog.com


  

منم که خوشحالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

niniweblog.com

تا اینکه دیروز بعد از کلی دققققققق دادن وآب کردن دلم یکی از سورپرازاشو بهم گفت: یه بلیط رفت و برگشت3 روزه مشهد بود کلی حال کردم البته سورپرایزم بود هدیم نبود تازه هدیم مونده

خدمات وبلاگ نویسی و منبع دانلود تصاویر و آهنگ  روز دنیا    http://d-g.blogfa.com/

 

niniweblog.com

اخه چند شب پیش بهم گفته بود که باید جنگی یه مشهد بریم شاید زودترعسل نازمونو بهمون بدن ولی فکر نمیکردم جدی باشه وقتی بهم گفت داشتم از خوشحالی پر درمیاوردم

 

خدمات وبلاگ نویسی و منبع دانلود تصاویر و آهنگ  روز دنیا    http://d-g.blogfa.com/  

niniweblog.com

حس خوبی داشتم پس روزه چهارشنبه1390/02/07ساعت 8صبح پرواز داشتیم وروز جمعه برگشت

 

niniweblog.com

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
     

وای خدایا یه جورایی فکر میکنم بعد از این سفرم اون اتفاق قشنگه میوفته

وفرشته زیبای من به من نزدیکتر میشه.به دخترم که میدونم اونم مثله من بی تابه.


خدمات وبلاگ نویسی و منبع دانلود تصاویر و آهنگ  روز دنیا    http://d-g.blogfa.com/

niniweblog.com

 خدایا میدونم همه چیز فقط با اراده توست وتا خودت نخوای هیچ کسی نمیتونه به زور کاری رو انجام بده ولی این دفعه میخوام امام رضا بین ما واسطه بشه بازم میگم همه بهانن فقط خوت باید بخوای هر چی تو بخوای منم راضیم، قوربونت برم خدا که اینقدر بزرگی

نوکرتمممممممممممممممممممممممممممممممممم

منه بنده ناچیزت کسی نیستم که بخوام چیزی رو به زور ازت بگیرم تا هر وقت که خودت میدونی من منتظر میمونم با اینکه خیلی منتظرم ودل تنگ فقط خدیا شکرت که اگه این نعمت و به من ندادی که من فرزندی از رگ و خونه خودم داشته باشم وحسه زیبای مادری رو قبل ازتولد فرزندم داشته باشم ولی ازت ممنونم به خاطر اینکه منو لایق دونستی که یه فرشته با انتخاب خودت وارده زندگیم بشه و حسه مادری رو در وجودم القاء کردی واز همه مهمتر اینکه همسری مهربان ودلسوز در سرشتم .که همه دلتنگیهای من با وجودش گرمش مداوا میشه همیشه دوست داشتم وهمیشه دوست خواهم داشت

 

 

خدایا به من صبری عطا کن که درمقابل حمکتی که در سرشتم است عجولی نکنم و تا زمانی که تو نخواستی ان را طلب نکنم

خدایا دوست دارم قلبم را از طلا بسازم وهدیه ایی برای همسره مهربانم باشد

خدمات وبلاگ نویسی و منبع دانلود تصاویر و آهنگ  روز دنیا    http://d-g.blogfa.com/

میبوست از ته دلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ویونا
6 اردیبهشت 90 16:20
به سلامتی. تشریف میبرین مشهد ؟ انشالله دست پر از سفرت بر میگردی.