عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

تولد دو سالگی عسل ناز

1391/11/8 10:00
نویسنده : مريم
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان عسل نازم تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم خوشکل مامان تولدت مبارک باشه.

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

این چندمین تولد توست؟

 

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

 

این چندمین بارخلقت است؟

 

و چندمین انفجار سکوت؟

 

چندمین لبخند آفرینش؟

 

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

 

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

 

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

 

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

 

چندمین دم!؟

 

چندمین آن!؟

 

آه که تو چقدر خوشبختی!

 

و جهان چه پرغوغاست

 

که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .

 

 امروز سالروز ورودت به این دنیای پر از رمز و رازه و در عین حال پر از زیبایی و عشق و تو این زیبایی و عشق و به من بابا رضا هدیه دادی با اومدن در چنین روزی روزهای قشنگی برای من و بابا ساختی و همچنان در حال ساختن روزهای قشنگتر هم هستی عزیزم بیصبرانه منتظر اون روزی هستم که  بدونی چقدررررررررررر برای من و بابات عزیزی و چقدر دوست داریم .

عسل مامان امسالم به خاطر اینکه زن دایی مریم عزادار باباش بود نتونستم برات تولد بگیرم ولی خوب یهکیک کوچولو برات گرفتیم و این روز قشنگ و جشن کوچولو گرفتیم

تولد

 

زیبا

قشنگم

دختره خوشکلم به خاطر اینکه خونه مامان زهرا هم یه جشن کوچولو داشته باشیم یه کیک دیگه و یه جشن دیگه هم اونجا داشتیم که باعث خوشحالی عسلی شد حسابی

خوشکل مامان

فدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
14 بهمن 91 7:45
سلام عزيزم قربوننننننننننن عسلناززززززززززززم بشم چقدر زود گذشت انگار همين ديروز بودي كه رفته بودي مشهد و برگشتي و خوش خبري به ما دادي خدايا شكرت تولدت مبارك عزيز خاله انشاله 120ساله بشي