عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

واکسن

1390/4/12 1:46
نویسنده : مريم
386 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختره قشنگمو با بابا پرویز ومامانی مهین برده بودم برای واکسن خدایا قلبم داشت از شدت استرس وتپش از کار میوفتاد ولی وقتی واکسنو زدن از شدت درد برای چند ثایه نفسه عسلم بند اومد ولی بلافاصله اروم شد و بعدشم بعد از دو سه ساعت از تزیق کمی بیتابی میکرد منم برای مرتب کمپرس میذاشتم ودوباره اروم میشد قوربون اون صبوریت بشم من عزیزم که حسابی منو به فکر فرو برده بود خدایا خیلی خیلی خیلی دوسش دارم .

جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دانيال
13 تیر 90 11:52
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
viona
15 تیر 90 9:21
الهی من فداش بشمممممممممممممم که اینقدر خانومه
لیلا مامان علی
28 تیر 90 13:55
سلااااااااااااااااااااااااااام بهار جان عزیزم خدایا این فرشته چقدر ماهه هزار ماشاء اله خدا برات نگهش داره عزیزم امیدوارم هیچوقت هیچوقت غم و ناراحتیشو نبینی بهار جان