عسل نازعسل ناز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

عسل ناز مامان و بابا

دعا

1389/11/16 15:11
نویسنده : مريم
266 بازدید
اشتراک گذاری
امروز قبل از اينكه بيام برات از اين چند روزه گذشته بنوسم چشمم به يك دعاي خيلي قشنگ خورد كه دوست دارم هميشه اين دعا رو با خودت ضمضمه كني و بهش عمل كني وخدا هم توي انجامش ياريت كنه قشنگم.

خدايا آنکه در تنهاترين تنهايي هايم تنهاي تنهايم گذاشت تو در تنهاترين تنهايي هايش تنهايش نگذار.. خدايا سرنوشت من را خير بنويس؛ تا هرچه را که تو دير مي خواهي زود نخواهم و هر چه را که تو زود مي خواهي دير نخواهم .. خدايا به من ذره اي از رحمت بيکرانت را ببخش تا بتوانم آنان که محبتم را تقديمشان کردم و تحقير شدم آنان که دوستشان داشتم و دشمنم داشتند و آنان که در حقم ظلم کرده اند را ببخشم . خدايا به من قلبي ده که دوست داشته باشم هر آنچه آفريده توست.

چند روزيه كه هوا خيلي سرده و برفه قشنگي باريده،جات خالي رفته بوديم شمال و خيلي خيلي خوش گذشت، دختره مامان از خدا ميخوام كه اين اخرين مسافرتي باشه كه دو نفره بود وبدون حضور تو همش دعا ميكنم كه انشاالله دفعه بعد با هم بريم اگه يه بار با اين بابا رضا بري مسافرت ديگه هيچ وقت بدون اون نميري مسافرت ايييييييييييييييييي جونميييييييييي كي ميشه سه نفري بريم مسافرت.
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)